"נתניהו פוצץ את חוק הגיוס כדי לפרק את גוש הימין"

    אבי יעקב 1 Comment on "נתניהו פוצץ את חוק הגיוס כדי לפרק את גוש הימין"
    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחת מהשאלות שנשאלות בקול רם ביום האחרון הוא מה מביא את ראש הממשלה נתניהו לחתוך לכיוון הסנקציות הפליליות בהתלהבות רבה כל כך.

    יש שתלו זאת בפחד מלפיד, יש שפרשו זאת כהסכמה רפה של הבית היהודי אולם היום שוחח עם אתר קול חי אחד מבכירי הימין בישראל והסביר זאת במילים ברורות: אם בנט היה מצליח ומספק את הסחורה כהבטחתו הטינה של המפלגות החרדיות אליו הייתה נשארת אבל קטנה, נתניהו יודע כי עומדים לכפות אליו הסדר מדיני במסגרת הסכם שלום ולצורך כך הוא מפרק את גוש הימין עד חורמה.

    כעת, כך איש הימין הבכיר, האיבה בין המפלגות החרדיות לבית היהודי עולה לשיא ואם יוגש הסכם מדיני לכנסת, הרי שבעד ריכוך גזירות יצליח נתניהו לרתום את המפלגות החרדיות להצטרף ולתמוך בצעדים כאובים כמו פינוי יישובים, דברים שמעולם לא אושרו על ידם.

    לאתר קול חי נודע כי ביום האחרון נעשו חישובים בבית היהודי מה יקרה אם יתעקשו על סעיף הסנקציות עד כדי פיטורים מהמשלה תוך שהם בודקים עם מספר חכ"ים מהאגף הימני בהליכוד את דעתם בנושא.

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דעתי היא שפשוט נתניהו כן לטובת החרדים וההוכחה לכך זה שהוא יודע שסנקציות פליליות במידה וזה כן יכנס לחוק זה עדיין לא הופך את זה למציאותי בעליל כי הרי הם לא יכולים גם אם מאוד רוצים לאסור 20000 בחורי ישיבות (ואני מתכוון ברצינות) כי גם אין בתי כלא בסדרי גודל שכזה שיכולים להכיל כמות כזו, וגם לא מתאפשר במישור המציאותי לאסור את כל בחורי הישיבות בארץ ישראל, כך נראה לעניות דעתי ודעת כל בר דעת שיש לו שכל בקודקודו. הארות והערות יתקבלו בברכה פה.